Selasa, 4 November 2008

BIHUNSUP KENA SABOTAJ

LAGI BERITA ARTIS

Malaysia.. 04 NOV. Baru-baru ini heboh satu malaya memperkatakan tentang kehenseman dan kekacakan Bihunsup sehinggakan membuat gadis-gadis cukup umur dan jelita serta artis-artis cun menggilai Bihunsup adalah disebabkan ilmu ghaib yang diamalkannya. Mentang-mentangla gambar yang ditunjukkan itu berlatarbelakangkan hitam dan gelap. Dengan gosip yang boleh menjatuhkan populariti beliau, akhirnya beliau serender daripada Bapakrazzi (wartawan kejar artis tu ), bayangkanla kemana2 sahaja beliau diburu Bapakrazzi itu sehinggakan masuk bilik air pun ada kamera kat dalam lubang bilik air.. sampai camtu sekali... camne la beliau nak meneruskan kehidupan seharian... kesian... Sebab dah tak tahan, akhirnya Bihunsup bersemuka dengan Bapakrazzi... antara perbualan beliau :

Bapakrazzi : Adakah benar Bihunsup menggunakan Black Magic untuk mendapatkan kehenseman dan kekacakan yang sekarang ini?

Bihunsup : Astaghfirullahal'azim... Siapa cakap!! (marah)... ini semua fitnah... mentang2lah aku hensem cenggini.. dulu masa aku tak hensem semua kutuk aku... sekarang dah hensem datang plak fitnah camni... serabut tau pala otak aku ni...

Semua itu adalah satu konspirasi menjatuhkan kepopularitian aku.. tu semua diorang dengki.. diorang touch up balik gambo tu untuk memaparkan yang dibelakang aku tu adalah jin aku... semua tu tipu.. aku dah habis berbelanja RM2.5 juta untuk mengkaji n membuat DNA yang gambar itu adalah rekaan semata-mata.

Aku akur dan redha.. biasala orang glamour cam aku ni... memang ramai yang dengki... Aku dah maafkan semua yang buat kerja-kerja burukkan aku... aku tanak saman2 diorang... sebab aku pun dah kehabisan RM2.5 juta. Cis!! kena klepet aku.. sebenarnya beli program tu baru rm5 (pirate.. kikiki) dan kita bleh carik sendiri dimana kesan touch up tu. Huh! sapela yang buat gambar ni.. Mengabihkan duit aku je... hampeh.!!!

Aku ingat aku dah hensem terer dah... rupanya bangang gak aku ni...

P/s: yang hensem tak semestinya cerdik, yang cerdik tak semestinya hodoh... kui kui kui...
jadik.. paham2 je la... carikla ilmu walau dimana anda berada.. biar kena klepet berjuta2 tapi ilmu itu berkat..


Untuk memuaskan hati kalian semua.. dibawah ini adalah gambar yang membuat aku trauma dek kerana dikejar Bapakrazzi selama sehari suntuk... saksikanla..

4 ulasan:

hayati berkata...

kui kui kui.. tu lah sapa suruh ekau golapkan gambo tu.. mcm takut kat tompat torghang joo..

Liyun Collection's berkata...

mano ado den golapkan.. tu maso den tangkap gamba kek planet mustar nun..

keju berkata...

Lagi penemuan terbaru..

http://img56.imageshack.us/img56/1621/testvh2.jpg

Liyun Collection's berkata...

Bagusla... ko carik lagi gambar orang2 yang dengki kat aku... Aku nak sewa tebuan serang orang tu.. hampeh..