Rabu, 26 November 2008

LAWAK POWERnya TENAGA BATINnya

Mana satu yang lawak daaa....

Kecoh pasal Cakera Alam... saksikanlah dan renungkanlah... berhati-hati dengan semua orang disekeliling anda...


video


video

Apa yang boleh dihadapi dalam diri kita di dalam menempuhi ranjau suka duka kehidupan adalah IMAN kita...

"Iman tak dapat diwarisi dari seorang ayah yang bertaqwaaaa.... ia tak dapat dijual beli, ia tiada ditepian pantaiiii... " cam lagu RAIHAN...

patutla orang tua-tua dulu kata..." Jangan pergi pantai banyak syaitan!!!" rupanya kat tepian pantai tu tiada iman... ooo... patutlah BIHUNSUP ada jalan-jalan kat satu pantai tu... banyak yang ehem-ehem... ooo... iman takde.. betul betul... aku setuju... IMAN ada dalam hati masing-masing... Camner sektor pelancongan... apa tindakan sektor keagamaan lak... sama-samalah kita berusaha dan bertindak demi negara, bangsa dan agama.

Aku tak nak keluarkan suara aku kat blog ni, nanti terjadi plak album baru... kontroversi la plak... hihihi... Assalamualaikum... (bagi yang beragama islam)...

** ralat / lalat : orang tua-tua / orang-orang tua... (mana satu ek)

2 ulasan:

norsaritanaini berkata...

orang tua-tua: menunjukkan orang tu dr golongan yang dah tua...

orang-orang tua: menunjukkan jumlah bilangan yang lebih seorang orang tua...

hehe...

Liyun Collection's berkata...

norsaritanaini..
baik cikgu...

kalau orang tua tak sedar diri tu apa plak ye cikgu...

debuk! adoi!
debuk! adoi!
debuk! adoi!

(orang tu marah)