Sabtu, 1 November 2008

LAWAK CINTA SIBER

AWAS JANGAN MUDAH TERGODA!!!!
KEGIRANGAN DIAKHIRI TANGISAN


Sebab awek disangkakan cun giler kat internet.. sekali jumpa.... hampeh jadiknya...


Yang tak berapa nak cantik pun boleh nampak cantik, lepas tu upload kat myspace huhu...


INDAH KHABAR DARI RUPA DAN KATA

-i miss u... bWOOssss!!!! >>>>>>> - i miss u... fooohhh!!!



- here i am... ABANNGGG!!!! >>>>>> - here i am... abanggg....



- PENGGODAAA!!!! >>>>>>>> - menggodaa....



- MBBUUUAAHH!!!! >>>>>>>> - mmmuuuuahhh.....



- ALLAAAA!!!!!!!!!! >>>>>>>> - Alaa u ni... namau.. nanak...




- OOHHHH!!!!! I LAP U.. >>>>>>> - oooohhhh... i love uu...


opssssssss!!!!!!!! tapi tidak yang dibawah ini yer.. ini adalah gambar sebenar yang walau korang touch up camne pun beliau totap hensem dan digilai ramai... bukan sahaja awek-awek cun.. bahkan artis2 jelita turut serta dalam menggilai kehenseman dan kekacakan beliau... termasukla artis2 jelita luar negara. what everla, bollywood mahupun hollywood...

Kerjasama dan keperihatinan serta jasa baik tuan/puan mengenai gambar dibawah ini kerana sudi menggilainya, saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Sekian terima kasih.

Your sincerely, (yang sungguh-sungguh)
Bihunsup all lady...



p/s: habisla korang takleh tido malam lepas ni .. (sebab trauma).. hahahahaha....

7 ulasan:

Fardzuan Hatta berkata...

pehhh...btol2 meletop gambo ni..

hayati berkata...

iyo la tuh..

Liyun Collection's berkata...

tu pasal kehitaman... dah kena bom.. hahahah...

Liyun Collection's berkata...

memang iyo la.. hayati ooii... hihihi... jangan jeles...

RatuHacker~ berkata...

http://img139.imageshack.us/img139/2143/liyunkomoj5.jpg

nant buka link ni..

Hensem macam gini..

Liyun Collection's berkata...

link apo tu ratuhacker?.. tak dapek buko pun... teruja ni.. teruja...

Tanpa Nama berkata...

amboi......... nanak.....