Jumaat, 20 Februari 2009

Lawak Nyah...

Aku pun tak tau mana aku jumpa awek ni... pehh gelak sampai terbabas aku kat semak.. klakar2...
Tak pernah aku rasa terkelakar camni...
Macam orang ngantuk disorongkan bantal..
hahahahahahahaahahaha... hampeh.... kahkahkahkahak....

kita layan sketsa ni puas2 yer...


video




"pagi murid-murid... buka buku BM buka mukasurat 18 ayat yang ke tujuh ye.. cuba kamu baca IPIN... "


Kerja Giler...

Cerite brmula d satu station minyak. D station minyak nie ada 2 org
pekerja bangla yg tau cakap melayu skit, omputih skit & bahasa bangla yg  
sememangnye dia pro. Sorg tu namanye Majid & seorg lg namanye Iqbal.      
                                                                     
 Pd satu arie berhenti sebuah kete mewah, mercedes utk mengisi minyak.      
 Pemandu kete tu seorg Pak Arab. Kebetulan pula minyak d pam minyak tu dah  
 abis, nie yg membuatkan Iqbal poning kepalo nak bgtau pd Pak Arab tu yg    
 minyak dah abih. Pak Arab tu lak tak tau sepatah haram bahasa melayu, cuma 
 tau omputih skit & bahasa arabnye ler..                                   
                                                                            
 Iqbal bgtau PakArab tu sambil menyebut "fuel" & dsusuli gerakan        
 memusingkan tangan menandakan minyak abih, tapi Pak Arab tu ternganga tak  
 paham. Iqbal coba lg sekali dgn menyebut "fuel" & disusuli gerakan         
 memusingkan kepala, tapi Pak Arab tu ternganga luas tak paham!!..          
                                                                            
 Iqbal tak tau nak wat camner..dia pon gi kat Majid utk menerangkan situasi 
 sebenar. Mereka bercakap dlm bahasa bangla, & bunyiknye cam nie..         
                                                                            
 Iqbal: Majid, tolong aku majid, Pak Arab tu tak tau minyak dah abih..      
 Majid: ala...ko cakap je la..minyak dah abih..                             
 Iqbal: dah cakap dah, tapi dier tak paham...aku lak, tak tau cakap         
        omputih.. Yes , No, Alrite & I lap U tau ler..                            
 Majid: Aku pun tak tau gak cakap omputih...                                
 Iqbal: ala..ko tolong ler aku..                                            
 Majid: ok...aku tau sikit-sikit cakap arab..                               
                                                                            
 Lalu pergi la..si Majid kat Pak Arab tu & dgn selamba dek..nye berkata;   
 
 "Fuel!, Sodoqallah'hul. .azim",                                 
          
                                                                            
 baruler..Pak Arab tu paham & teros blahhh...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                            
 KOMEN: MACAM MEMBACA MUQADAM PULAK EEKKK...???? HE..HE..HE..



Gambar sekadar hiasan mata u all...
Sape yang kat tengah2 tu... ??