Sabtu, 24 Mei 2008

LAWAK SEDAR DIRI

Cinta Suci Sepasang Chipmunks


video


Berbeza dengan kita manusia sekarang nih... kalau dah dalam air macam-macam boleh jadi...
Yerla manusia ni berakal, so macam-macam ler leh buat segala perkara samada baik atau buruk... terpulang kepada individu tu sendiri bagaimana nak menghalakan akal fikiran beliau.

*Pesanan orang tak berapa pandai nak berpesanan ni :
Kadang tu kegiatan chipmunks ni lebih elok berbanding kita nih... tapi kalau mak bapak chipmunks tu tau diorang buat camni... aku rasa kena pelangkung gak ler.. sebab sebagaimana diberitahu golongan chipmunks ni melarang ler perkara-pekara seperti di atas tu.. hi hi hi... sowi ler kepada kita manusia semua yer... pedoman kepada semua.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gilo

Liyun Collection's berkata...

gilo nok mapuh!! hahahaha....