Sabtu, 24 Mei 2008

LAWAK PENGOTOR

LAWAK TAHAP TAPAK KAKI


video

Wah wah wah cutenya.... manjanya dia... manja tahap pemalas..

Aku bukan fokus pun kat kucing cute tu... tu haa... perasan tak, perasan tak?
Tapak kaki kucing tu...
Aku tak tau ler nak kata apa kat tuan kucing nih.. kucing tu bukan tau mende pun bab-bab penjagaan tapak kaki tu...
Tolong ler kalau ada kucing tu.. buat-buat ler pembersih sikit... ni tidak.. habis semua baju, karpet, seluar jeans, tv, almari, cadar, rak kasut, ais box dan sebagainya penuh dengan tapak kaki kucing...

So, pepandailer nak jaga kucing tu...

*Pesanan orang tak berapa nak pandai pesan :
Jaga diri, jaga peribadi, jangan malas-malas... nanti jadi pemalas... bila dah pemalas asyik tidoooo jer keja dia...
kui kui kui... (Bihunsup ~ pemalas tahap waketau gaban)


Tiada ulasan: