Selasa, 10 Mac 2009

KELAB JIWA LUKA

Kepada korang yang menunggu-nunggu kemunculan karya aku selama ini mohon maaf ku pinta andainya terlewat... maka tibalah kini aku mempersembahkan Siri Pengenalan KELAB JIWA LUKA (KJL).

Segala yang ada di sini hanyalah ilusi dan rekaan semata-mata oleh pengkarya tiada kena mengena dengan yang ada ataupun tiada. Dan segala tulisan serta karya adalah hakcipta milik terpelihara BIHUNSUP. Mana yang indah dan sempurna itu datangnya dari Yang Maha Esa dan yang kalut serta buruk itu datangnya dari aku sendiri.. insan yang lemah... Wallahua'lam..



(1)



(2)



(3)

10 ulasan:

brader joe berkata...

bro...inilah yang gua tunggu2..
sebuah karya tip top lu beb..
teruskanlah..dont give up!! cayalah bro!

gua tabik Lu!!!

Bihunsup berkata...

Alaa Bro baru nak merangkak bro.. JOE... mari kita goncangkan dunia internet dengan karya-karya malaysia!!!! tq... u pun jangan toleh belakang.. go head... gua bagi spring punya tabik kat lu...

akusue berkata...

wahhhh katun best!

akusue berkata...

nak lagu sudirman tu ke? boleh3...bak a emel address hak2

Bihunsup berkata...

aku sue

ada lah sikit2 je katun tu.. email aku ialah liyunkom@yahoo.com.my YM pun leh.. send la lagu tu.. diharapkan sesangatnya.. tq..

gayour berkata...

lu melukis cam budak tadika. terserlah sangat keamaturannye! masih banyak kelemahan terutama lukisan awek. tak ada feel. kaku!
gua kecewa.
lu kena cari, buat dan cipta identiti kartun sendiri. terutama stroke. masih tak ada stroke sendiri. karekter plak ada persamaan dengan kartunis lain.
gua kecewa.
tapi gua bangga kerana lu masih teruja dan bernasfu kuat untuk melukis kartun. syabas dan tahniah wahai sobat!

truskan melukis dan berseronok la seperti seronoknye makan bihunsup sampai meleleh air mata dan air idung.

Bihunsup berkata...

gayour...

huhuhu isk isk isk.. tq gayour.. ko keciwa ye skang... sok lusa aku takkan bakal mengeciwakan kau... huhuhu.. memang aku ada buat stroke seseorang.. aku tiwu utk buat semangat sikit.. n nak melembutkan jari aku ni haa.. sebab ko dah mencabar aku, so secara siaran langsung aku rasa terluap-luap nak cretae watak sendiri.. nanti aku bagi tau ko lagi...

wacha!! wacha!! wacha!! huh tumbang pun pokok pisang ni...

semangat nih! semangat!!!
uwaaaaa!!!!! mamaaaaaaaaaaa!!!!!! dia buatttttt!!!!!!!!

Bihunsup berkata...

gayour..
sian kat aku kan (mengasihani diri sendiri)... tapi lepas aku cek balik kartun tu.. MEMANG MACAM BUDAK TADIKA... KAKU! TAK BERNYAWA! patutler selama ni rasa tak besh jer.. sib baik ko sedarkan aku... tungguuuu...........

penjenayah.merah.jambu. berkata...

kau pandai melukisssssssssss?
ahhhhhhh JELESNYEEEEEEEE!!!!!

Bihunsup berkata...

penjenayah merah jambu.
apa nak jeles... semua orang bleh lukis... meh la sama2 merangkak bertatih mencari butir2 ilmu keikhlasan...