Sabtu, 28 Jun 2008

PENGENALAN

( Klik kat gambar untuk besarkan saiz )

Sekadar berkongsi bersama.... Namun setiap watak yang bakal ku persembahan tiada berkaitan dengan awek-awek aku, eh.. yang hidup maupun yang tiada di muka bumi ini...
Hak cipta adalah terpelihara... namun begitu aku sudah lama ingin menerbitkan karya ini.. tetapi apakandaya langit asyik mendung jer ( tidak selalu cerah ) ... baru nak keluarkan idea, hujan dah turun ( kata pak mustar )... kalau aku terus melukis karang habis basah lak kertas lukisan aku ni... mahal tau kertas lukisan aku ni.. sehelai RM300.00, eh... tak tak.. RM 0.30 jer...

Namun ku ucapkan ribuan terima kasih kepada makwe-makwe yang mengenali diriku ini... eh makwe-makwe lak... syasul syasul... sori sori..

ulang suara... ku ucapkan ribuan terima kasih kepada korang semua yang setia memberi sokongan padu dan hebat kepada daku yang jauh dimata dekat dihati... cewah!... tih tih tih...

Tidak lupa juga kepada rakan taulan yang dah tak merakan ngan aku lagi... terima kasih ku ucapkan... dan yang paling penting sekali kalau nak jalan tu jalanlah ke jalan yang lurus...


Kepada permatahatiku... kaulah pewarna dalam hidupku...
terima kasih kerana bersabar dengan kesabaran ini...

Kepada guru ku halalkanlah pelajaran yang kau curahkan itu...
Good luck and thank you for Cikgu Semi...

Pesanan orang tak berapa pandai nak pesan :
Piiiirah... baru nak jalan satu muka surat pun dah kecoh!!!!!!!!!

Apa-apa pun... mudah-mudahan perjalananku ini akan senantiasa tenang dan aman dengan diringi suara di bawah ini hingga selama-lamanya.... hayooo suara apa itu...???? pada sesiapa yang tak berani tu jangan ler klik video di bawah ni... korang berani ke tak ni... ke besi berani, nasi beriani, berinai, kahwin, majlis temuramah dan sebagainya... berhati-hati yer... baca Bismillahirrohmanirrohim sebelum klik tu...


video

2 ulasan:

JOE berkata...

bihun..bila agak eh kuar citer ala blues ko ni...awek hero tu cun arr..

Bihunsup berkata...

ntahla... aku pun tak tau... mudah-mudahan mood aku berterusan... boleh layan habis-habisan... blues ke? cun ker? alaa suka-suka jer... layan kepala... hihi