Isnin, 20 Disember 2010

BISNES VS KAWIN BANYAK

EMM... Tak taula nak kata apa... Mengapa orang labelkan bila kita berbisnes mesti orang akan kata kat orang umah kita... "Haa hang jaga-jaga, orang laki ni bila dah masuk bisnes mesti rambang mata carik jodoh lain" Hang jaga-jaga laki hang tuuu... dia bisness kan... mesti ramai yang mengendeng dan dia puylak mesti ambil peluang yang ada depan mata... hang kena hati-hati tau..."
begitulah lebih kurangnya..

Dah tak pasal-pasal si isteri ni pasang spy bagai laa kat si suami nya... sanggup perabih duit nak intip perihal laki dia... hmmm... tak taula.. nape mesti pemikiran mereka ke arah itu..
Cubalah doa kepada kebaikan banyak2.. mohon kepada Allah agar dibahagiakan keluarganya dan diberi keredhoaanya bagi mengatasi masalah ini...

Sekiranya suaminya carik lain pun pasti akan redho demi agama bangsa dan negara... 1 malaysia la katakan... HE HE HE...

video

p/s 1 Malaysia : 1 orang 1 pasang.... so mana yang takde pasang tu, pandai2lah yer... orang luar pun banyak yang masuk kat negara kita... ki ki ki... pikir-pikir kan...

Bihunsup kata...
ORANG YANG BERKUASA IALAH ORANG YANG BERJAYA MENGUASAI DIRINYA...

Tiada ulasan: