Jumaat, 21 November 2008

PEMINAT DESAK BIHUNSUP

DEMI PEMINAT - LAWAK LA KORANG

Akhir-akhir ini ramai peminat blog ini mendesak saya untuk memaparkankan wajah sebenar saya diblog ini. Maklumlah sudah berbagai gosip-gosip liar yang terpaksa mereka dengar dan lihat. Mereka tak sanggup lagi melihat saya kena gosip liar seperti dihutan kerana banyak binatang-binatang liar. Akhirnya saya terpaksa akur untuk menunaikan sebilangan besar peminat-peminat saya untuk memunculkan muka diblog ini. memang berat hati saya nak tunjukkan muka saya ini... tapi demi peminat semua saya sanggup berkorban apa saja. (JANGAN MARAH KALAU TAK HENSEM)..


Ucapan khas buat peminat BIHUNSUP .... SABAR ITU SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN... ( BUKAN SEPARUH YER.. SEBAHAGIAN... )



(klik picture untuk zoom)

(klik picture untuk zoom)


(klik picture untuk zoom)
~Wajah malu-malu ku....~

BIHUNSUP : Harap anda semua berpuas hati dengan kemunculan wajah ini... Usah igau lagi di malam hari... babai...

Tiada ulasan: